søndag, mars 02, 2008

Slutten på ei ellers bra helg

Søndag, kl. 2200, Narvesen:

Jeg har akkurat stengt kiosken, og Annette hiver en pose mikropop i mikrobølgeovnen mens vi velger ut hvilken film vi skal se. Da mikrobølgeovnen plinga, åpna jeg døra og tok posen ut. Samtidig velta det svart røyk ut i kiosken.

Brann alarmen går av. Panikk!

Jeg løper ut til alarmpanelet i gangen, min blir fint lite klokere av lysene som blinker. Jeg bryter meg fram til sikringsskapet og finner branninnstruksen, men nei,lite hjelp der...

2 og et halvt minutt senere: Unni, Rimi-Knut og Dag/Ørjan kommer kjørende. "Hva foregår her?!"

Jeg jobber nå med en survival guide for ansatte på Narvesen; hva gjør man når slike mer eller mindre forutsebare situasjoner oppstår?

Åja, så det er derfor man skal følge med popcornet når det popper... Venter meg blondinevitser fra Kjetil neste gang jeg ser han.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du hvorfor en blondine har èn hjernecelle mer enn en hest?
- For at hun ikke skal drite i 17. Mai toget. Haha. Skjønte du den?

Ulrikkeg sa...

:P