onsdag, mars 12, 2008

Prosjektuka 2008

Denne uka har vi hatt prosjektuke på skolen, skoleårets artigste uke! Min gruppe hadde om idrettens historie i Båtsfjord, men for å få lurt oss litt ut av klasserommet fant vi ut at dagens idrettsituasjon i kommunen også måtte testes ut; vi har fartet rundt og testet alt Båtsfjord har å by på innen idrett, og det aller meste fra et nybegynnerperspektiv...

Først ut var skiskyting som Ronny skulle lære oss. Kjempegøy å få skyte, men Jahn Steve og jeg fikk bare trøste oss med, da vi lå sist i løypa (og jeg datt), at skigåinga tross alt ikke trenger å være det viktigste innen skiskyting så lenge man er en racer med våpenet! Jeg skyter på nummer 3. Fulltreffer, kall meg bare Liv Grete!



Ut på tur, aldri sur!




Neste idrett ut var svømming. Jeg var kanskje ikke like stødig i vannet som jeg hadde vært på land, men jeg klarer da alltids å plaske meg framover. Og når jeg vet boblebadet venter kan jeg faktisk komme meg helt fra den ene enden av bassenget til den andre!

Tilbake i idrettshallen gikk alt så meget bedre igjen; klart jeg vant presisjonskonkurransen i fotball over både Thomas og Ketil! Gidder ikke å nevne at jeg manglet poeng på tavla da badmintonturneringa vår var over...


Christina er overlegen i brytekampen mot Thomas!

Tenk at Ørjan tok på seg en bryterdrakt heeeelt frivillig!




For ei uke! Kjempeartig gjeng å være med!

Ok, nå påskeferie.

Ingen kommentarer: