tirsdag, mars 11, 2008

Dagens happeninger

1. Jan Vidar vant Finnmarksløpet. Gratulerer! Nå blir det mye snakk og like diktanalyser framover, regner jeg med!

2. Jeg sitter og lurer på om frosker legger egg, eller om de får kaninunger slik som katter...

3. Prosjektuka er i gang og jeg skal lære meg alle idretter i Båtsfjord. Først ut er skiskyting, så følger bryting, handball, fotball, svømming, badminton, taekwondo, styrketrening og volleyball!

4. Jeg avslørte til Wild Mood Swings at I've been feeling funny - og ja, jeg fant mye morsomt!

5. Jeg har tatt solarium og er klar for påskefjellet.

6. Jeg gikk over til å tenke på hva som ville skje dersom man knyter en brødskrive med syltetøy på, som alltid faller med påleggsiden ned, på ryggen til en katt, som alltid lander på beina, og slipper det i fritt fall...

7. Jeg kom litt for sent på skolen, men gjorde opp for det ved å gå litt tidligere.

8. Jeg har tenkt mye... Hvis en synkronsvømmer drukner, må alle de andre også drukne da?

Produktiv dag.

Ingen kommentarer: