mandag, februar 25, 2008

En uke på min iPod

Det er slett ikke tilfeldig hva som ligger øverst på listen over sist spilte låter på min iPod, det kommer helt an på hvilken dag det er. Her, en helt typisk musikkuke for Ulrikke:

Mandag: På tide å komme igang igjen etter helga. Høy musikk mens jeg trasker til skolen. Madcon med Back on the Road.


Tirsdag: Vi har gym på skolen på tirsdager, og etter gymtimen trener jeg styrke til musikk som minner meg om pump-timene med Agneta!


Onsdag: På vei hjem fra fransktimen onsdags ettermiddag hører jeg på Shy'm!


Torsdag: Intervalldagen. Da er det Queen som gjelder!


Fredag: Here Comes the Weekend, selvfølgelig!


Lørdag: Foran speilet lørdags kveld er det ingenting annet som gjelder! Man! I Feel Like a Woman!!!


Søndag: Tar det helt rolig og har The National Bank på repeat.


Så begynner uka helt på nytt igjen...

Ingen kommentarer: