mandag, mars 24, 2008

Blizzard frustration!

Det gjorde meg ingenting å våkne opp til et vær som sa innedag - det var helt greit, men tar du TV-signalet fra meg gjør du meg farlig! Det er jo Farmen i dag!

Se, kjerringan går tur ute, men TV, nei! Ta bare bredbåndet bort også og sett verden tilbake til steinalderen. Man skulle tro teknologien hadde kommet så langt at man kunne gi også folket i nord bra farge-TV med lyd og det hele selv i ruskevær. Jeg som bare har klaga littegrann over all snøen som fikk pappa til å kjøre seg fast i dag og som gjorde at ytterdøra ikke kunne lukkes i formiddag; jeg fortjener Farmen!

Men jeg ikke mista troa. Jeg pleier av og til å bli testa på dette viset. TV-signalet kommer nok tilbake snart. To minutter over Farmen-tid.

Jeg skal flytte sør for Polarsirkelen der folk kan sole seg, se sola året rundt og ta bussen hvert femte minutt.

Ingen kommentarer: