tirsdag, januar 01, 2008

Ut med det gamle, inn med det nye

Januar

De norske flickorna oppdaget Brüssel på turistmåten, vi feiret Viktorias 18 årsdag minst tre ganger og jeg løp til Grand Place i regnvær.

Februar

Jeg dro på spontar helgetur til Oslo og møtte Vegard, jeg reiste til Trondheim og var med på feiringa av Vegards 18 årsdag før jeg dro en uke til London sammen med mamma, Annette og onkel.

Mars

Gym 2 dro på school camp til Normandie. Vi kjørte masse buss og lekte krig på en av the D-day beaches. Tante fikk Hannah, og jeg kom på 5. plass i Challange du Brabant Wallon - i klassen 20-29 år... Jeg holdt åpningstalen for Laos på SSBMun, og var nervøs i en uke både før og etter!

April

Sommeren kom til Belgia og Waterloo. Jeg ble skikkelig solbrent en søndag i hagen til Hanne Mari og reservemamma Brita viste oss Blåskogen - som ikke var blå...

Mai

Vi feiret 17. mai slik det bare kan feires sør for polarsikelen, uten lester og med grilling! Jeg ble innlagt på belgisk sykehus og lærte fransk på ekspressmåten av de belgiske sykesøstrene.

Juni

Jeg feiret min 18 årsdag sammen med Benedicte og vi hadde avslutning på slottet med feiring av studenten.

Juli

Jeg flyttet tilbake til Båtsfjord, og ja, var kanskje litt gla' for å se alle hjemme igjen!

August

Vi fikk møte det nye søskenbarnet vårt for første gang. Alltid et ubeskrivelig ansiktsuttrykk og godt humør på den ungen!

September

Rødrussen satte i gang planlegginga av russefeiringen og vi starta sparinga med å vaske en leilighet og tjene en tusenlapp på det.

Oktober

Jeg drar på høstferie til Vegard i Trondheim. Vi lå mye på sofaen og nerda på PC-ene, og tok bilde av hverandre...

November

Ny impulstur til storbyen. Belgiagjenget møttes i Oslo og fikk tatt igjen litt sladderprating og noen kaffestugor. Vi herja rundt i slottsparken og plaget vaktene, og møtte tilfeldigvis Magnus og Øyvind fra SSB på gata!

Desember

Julefeiringa gikk fort, samme med nyttårsfeiringa. Leffen fyllte 25 år, Sandra var på første fest siden fødselen og det var i det heletatt mye å feire! Hang vi en del utenfor kebabsjappa?!

GODT NYTTÅR, ALLE SAMMEN!!!

Ingen kommentarer: