mandag, januar 21, 2008

Glimt fra min hverdag

Jeg skal gi et lite referat fra min dag etter stort påtrykk fra diverse blogglesere (okeeeey, I just made that up)...

Jeg har nemlig vært veldig effektiv i dag. Etter trening har jeg hatt Belgiamimrekveld her hjemme alene. Først leste jeg igjennom Halvdan crewets gamle bloggposter, deretter så jeg hele tre episoder av en random amerikansk TV-serie som vi brukte å se på sammen med alle slottisene søndags formiddag på slottet. I en av episodene adopterte den perfekte, amerikanske familien en apebaby. Damn, I want one too!

Så, siden jeg likevel hadde psykisk feber (du vet, sånn feber som ikke kan måles med termometer, men som du likevel føøøøler) og ikke kom til å gjøre en særlig stor innsats med å ferdigstille særemnet, så jeg et par episoder av Kroppen på nett-TV. Jeg får litt hjemlengsel til Norge bare av å se den TV-serien. Det var liksom vårt lille glimt av moderlandet når vi var langt hjemmefra og måtte gå kilometervis til et hus hvor de fikk inn NRK på TV-en.

Nå har jeg oppdatert meg på hva de fleste av mine Facebook -og Nettbyvenner har gjort det siste døgnet, og det er vel snart på tide å finne køya. Begynner til nullte time i morgen...

Bare et par sitater fra Soppulfs blogg først. Hanne er genial!

"Nok om det, orker ikke skrive mer om lørdagen. I dag kutta mamma seg i hånda så satt på med Walbekken (eller noe) hjem..så da blir det enkel middag - altså ikke fisk eller noe sånt emo!"

"Var hjemme i Norge i påska. Overhørte en samtale i stua:
Pappa: Blabla vondt i foten.
Mormor: Gå til en sånn der pedofil."

2 kommentarer:

bajs sa...

I rock your blog :D

Ulrikkeg sa...

Haha, ja!