søndag, november 29, 2009

Rødnesedagen møter første søndag i advent


Det er rødnesedagen i dag, vet dere. Sjefen utfordret oss til å gå med rødnesa på hele dagenpå jobb, da skulle han donere til Redd Barna. Vi tok den litt lengere og fant fram nisselua også. Vi så ikke riktig rett ut, det skal jeg være den første til å innrømme, og det må ha sett rimelig dust ut å stå bak disken på kiosken med den på når man begynner å bli sliten og kanskje bjeffer litt til kundene når de vil ha posen sin gratis. Det var jo ingen som tok oss alvorlig.

Her fyller jeg snusskapet uten rødnesa på.

Det var en kunde som spurte om han fikk ta på rødnesa mi, og jeg så egentlig ingen grunn til at han ikke skulle få lov til det så jeg bøyde meg over disken og han klemte på den og sa tut-tut. Kanskje var han litt tilbakestående, kanskje var jeg det også.

Morten tok dette bildet av seg selv og sendte til dama si. Jeg hadde løpt. Lang og fort! Ikke fikk man puste skikkelig med nesene på, og når jeg nøs, føk den veggimellom.

Jeg derimot var jo bare kjempesøt i dag, om jeg må si det selv!

Nok en gang: Creds til Morten, offisiell kioskfotograf.

2 kommentarer:

Antidamen sa...

Haha, den kledde du :D

Maria sa...

Kjempefine!