lørdag, desember 05, 2009

O jul med din glede

Jeg kom akkurat hjem fra jobb. Det har gått i ett de siste dagene og mens resten av klassen skal feire eksamen med fest og juleferie, skal jeg feire med å legge meg uten å ha vekkeklokke på og gjøre kiosken klar for ombygging. Jeg overvurderte kanskje meg selv litt når jeg tok på meg ekstra vakter i frihelga mi, for bare se så travelt jeg har hatt det:


Det var litt løgn, jeg har ikke åpna mer enn to luker fordi jeg fikk adventskalenderen på jobb i dag, og tro meg, jeg skal spise alle 24 sjokoladebitene i kveld!

Ellers lager Chris seg nachos og fant nettopp et flak som var formet som Pac Man.


Det fikk meg til å tenke på hun amerikanske dama som fikk fram et bilde av Jesus på strykejernet sitt. Hun tok det som et tegn på at livet kom til å bli bra, men herregud (ja!), hun er 44 år og livet er jo snart over. Chris sier han tar det som et tegn på at han har valgt riktig i livet ved å bli supernerd...

Jeg spiste Pac man-en og ba han holde kjeft!

Ingen kommentarer: