søndag, desember 17, 2006

Søndagspjatt

Siste søndag på slottet i 2006 er snart over. Fikk selvfølgelig ikke sove særlig lenge i morges, så etter å ha spist kalendersjokoladen min tok jeg meg ei treningsøkt på den nyoppdaga romaskinen i treningsrommet nede i kjelleren.

Etter frokost la jeg ut på dagens løpetur. En ting å notere seg: dersom du ikke er vant til å ro, kommer en løpetur rett etterpå til å bli vanskelig å gjennomføre med skjelvende armer! Den vannblemma jeg hadde klart å få inni håndflata var det kanskje heller ikke så smart å slite hull på, for deretter å tørke seg i den svette panna. Snakk om å gni salt i sår!

Nå står kofferten min nesten ferdigpakka borte i kroken, alle klærne er vaska, fremlegget jeg skal holde for Lions-klubben hjemme er ferdigsnekra og julegavene er kjøpt og innpakka. I kveld feirer vi at det snart er jul med pizza på Pizza Hut og i sist gymtime sa jympalærer Agneta at hun skulle ha med en liten julklapp til meg i gymtimen mandags morgen... spannend!

Bare morgendagen igjen med julkul og mandariner (eller klementiner?) i gymtimen, historiequiz som ingen av oss norske har sjangs å svare på i historietimen og norsk språkhistorie fra mellomtiden i norsketimen. Etter skolen skal jeg bare gjøre unna geografiprøven, så er det siste Bodyworktime med nisselue på. Snaaaaaart jul!

...Og når jeg kommer hjem kan jeg endelig legge ut bilder jeg selv tar, for da har jeg USB-kabel igjen!

Ingen kommentarer: