mandag, desember 04, 2006

Noe som mangler?

Mandags morgen med gym i første time er ille nok, og nå har gymlærerne funnet ut at det hadde vært gøy om vi hadde brukt gymtimene fram til juleferien på turn! Sist gymtime gikk ganske greit; vi hoppa litt på trampolina, rulla litt rundt på noen madrasser og slikt, men det kom til å vise seg at det ikke skulle fortsette like bra... Jeg var borte i maks 30 sekunder for å fylle flaska med vann og da jeg kom tilbake dreiv folk og slo hjul og stumpa kråke. Gymlæreren, Natalie, ville ha meg til å prøve og jeg var klar til å prøve, jeg - det så jo ikke så vanskelig ut. Men så kom jeg på det; jeg kan jo ikke stumpe kråke! Jeg vet ikke hvorfor, jeg har aldri klart å komme meg rundt, liksom... Vel, det endte med at stakkars lille Natalie måtte løfte meg opp på hender og på et eller annet vis dro hun beina mine opp mot taket og fikk meg ned på madrassen igjen. Jeg unngikk å knekke nakken - så vidt - men ser med gru fram til salto på trampolina, ringene i taket og turnframvisning!

Ingen kommentarer: