fredag, desember 22, 2006

En Norvègè

Tilbake i Båtsfjord. Her er det ikke mye som minner oss på at vi er langt uti desember! Ute er det plussgrader, sneen er nesten borte og gatene er dekket av speilglatt is! Så ille er det, at jeg har sett meg nødt til å kjøpe medlemskort på treningsrommet - må jo holde formen ved like til langturen jeg og pappa skal ut å løpe i romjula. Vi skal opp på fjellet - glatt eller ikke... Der skrev jeg det, da må det bli noe av, pappa!

Ellers så tror jeg Augusta, som reiste fra Belgia på torsdagen, sitter fast på Heathrow. Hun skulle fly hjem til Island via London og, om hun kom seg avgårde til England fra Brussel, ble hun vel sittende der... Håper alle dere andre Norwegian-girls kom dere vel hjem. Godt med melkesjokolade, Marie? Fikk også endelig bestilt flybilletter til Vegard i dag. Han har invitert til stort 18-årskalas i februar og gjestelista er kommer opp i rundt 90 stykker, så det kunne jeg nesten ikke gå glipp av.

Som dere ser har jeg også forandra litt på bakgrunnsfargene. Huska ikke hvilke farger jeg hadde før, men jeg forsto jo at jeg måtte endre litt da jeg hørte at det var flere som hadde problemer med å lese!

I morgen er lillejulaften, så kommer endelig dagen for å finne ut om sjokoladen bak luke 24 er litt større enn de andre! Og kanskje det blir noen gaver også... Husk å høre på Båra Radio (nei, Linken FM klinga ikke like bra) i morgen kveld. I år blir det skikkelig jul igjen med lillejulaftensending - slik det skal være!

Edit: Nå kommer julesneen!

Ingen kommentarer: