torsdag, desember 07, 2006

iTunes-lek

Det er sant det at det er når du har mest å gjøre, når du har tentamen eller innlevering de neste dagene, at du får alt annet gjort enn akkurat pugging og leksegjøring! I morgen er det mattetentamen og neste uke kommer det til å gå i ett med prøver og innleveringer - og her sitter jeg og leker meg med iTunes. Oppfordrer dere andre Waterloo-bloggere og andre bloggere til å gjøre det samme! Husk det vi avtalte; at dersom noen av oss banker i gulvet med foten under matteprøven i morgen, betyr det at prøven var litt vel vanskelig og at alle gjøre seg et hakk dårligere:)

So, let's play!
  1. Sett iTunes på shuffle slik at sangene kommer i tilfelig rekkefølge.
  2. For hvert spørsmål, trykk til neste sang.
  3. Bruk sangtitlere som svar.
  4. INGEN JUKSING!

Er det greit?

We've Got To Move On - Seljemark

Hvordan ser vennene dine på deg?

She Loves You - The Beatles (Var det ikke det jeg visste?!)

Kommer du til å bli gift?

Call Off the Search - Katie Melua (Hæ, hva skal det bety?)

Hvilken sang beskriver din beste venn?

Girl in Oslo - Big Bang (Or Boy in Trondheim)

Hvilken sang beskriver best ditt liv?

Alt for Norge - Drillo og fotballandslaget (...ofrer alt om vi må!)

Hvordan hadde du det på ungdomsskolen?

Paradice City - Guns N' Roses (Var jo ei bra tid, da, men paradis...)

Hvordan kommer livet til å gå for deg?

Got to Have Faith - George Michael (OK, her lo jeg høyt)

Hva er det beste med vennene dine?

Høre Tell På Jorda - Halvdan Sivertsen (Halvdan-crew!)

Hva husker du best fra helga?

Where Are You Christmas - Faith Hill (Var første desember og jula var fortsatt langt borte)

Hvilken sang vil bli spillt i din begravelse?

Det går likar no - DDE (Ehm...)

Hvordan kan du gjøre deg selv lykkelig?

Nightswimming - REM

Hva bør du gjøre med livet ditt?

Jeg Digger Deg - Max Mekker og Alfa fra Sesam Stasjon (Jeg digger, digger, digger, digger deg. du er så søt og snill og grei!)

Kommer du til å få barn?

Everybody's Changing - Keane

Ble plutselig litt usikker på hvordan jeg skal tolke noen av svarene her... men jeg kommer i allefall til å bli gående rundt å synge Alt for Norge resten av dagen. Bra at Prima Veras Svenske Faen ikke kom opp!

Ingen kommentarer: