fredag, mai 23, 2008

Nok får være nok

Det ser ikke ut til at den som har lagt igjen alle de anonyme kommentarene på bloggen min de siste dagene vil stå fram, og nå synes jeg det begynner å bli veldig lite festlig å få disse. Jeg vurderte å ta vekk alternativet å kunne legge igjen anonyme kommentarer til meg, men jeg ville helst ikke gjøre det fordi det er så morsomt at folk som bare er tilfeldig innom her eller de som leser her, men som ikke er registrerte, skriver en hilsen til meg.

Vel, fra nå av vil alle kommentarer som skrives her måtte godkjennes av meg før de blir publisert, så om du ikke ser kommentaren din under bloggposten med det samme du har skrevet den, er det bare fordi jeg ikke har rukket å godkjenne ennå.

Jeg håper selvfølgelig alle dere andre vil fortsette å skrive kommentarer til meg, det er alltid gøy med tilbakemeldinger på det jeg har skrevet, men du som ikke vil skrive ditt eget navn kan altså bare la være.

For dere som ikke er registrert er det bare å skrive en "hilsen xxx" i samme felt som du skrev din kommentar.

Ingen kommentarer: