mandag, mai 26, 2008

Time line

For 5 år siden?
Var jeg snart 14 år. Jeg var snart ferdig med 8. klasse og skulle jobbe hele sommeren på Båtsfjordbruket.

For 3 år siden?
Var jeg snart 16 år og ferdig med ungdomsskolen. Vegard og jeg var oppe i matte muntlig eksamen, og sommeren brukte jeg på å klippe gresset til gamlinger som ikke klarte det selv og fikk betaling i nystekte fiskekaker.

For 1 år siden?
Var jeg snart 18 år. Jeg var akkurat utskrevet fra sykehuset og lå etter legens ordre rett ut på sofaen og så Hunkjakten på svensk TV.

For 3 måneder siden?
Var jeg midt i den kjedeligste perioden på skolen. Chris og jeg hadde vært sammen i tre måneder og fjellet var snart snøfritt nok til å bruke til trening.

I går?
Jobbet jeg, var i konfirmasjon til Annette og leste litt til dagens eksamen.

I morgen?
Skal jeg vel en tur på skolen, men heldigvis er matte i nullte time avlyst. Jeg vurderer å ta litt solarium og jeg skal trene.

Om ett år?
Er jeg ferdig med mitt første år på universitetet og vet om jeg har valgt feil eller rett. Er spent på denne!

2 kommentarer:

Vegard sa...

Æ vet om masse mere du kan fylle inn i time line`n din. Skal æ komme med forslag? Haha. =P

Ulrikkeg sa...

Næh...