tirsdag, desember 18, 2007

Verdens beste radiovertinner!

Åh, Sandra, husker du radiobingosendingene våre? Endelig snart klart for en ny lillejulaftensending i lokalradioen, og jeg sitter her og mimrer tilbake til da det var Sandra og jeg som styrte radiobingoen hver onsdag. Vi hadde den fanskaren blandt bingospillerne, og etter hvert ble vi veldig så drevne!

Et lite lydklipp fra en av våre aller siste sendinger:
Sandra & Ulrikke- Siste bingo (2004) - Twango

Jeg savner den tiden, stakkars båtsfjordinger, vi gjorde og sa mye rart på lufta da vi selv fikk styre!

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Da går vi rett over på full bong." Herlig radio! Skulle ønske jeg kunne vært med på radiobingo.

Sjonkel

Veronica Bremnes sa...

SE hvor langt tilbake jeg har lest: tirsdag, desember 18, 2007! shit. digger deg. hoho :)

Ulrikkeg sa...

Jøsses! Haha!