tirsdag, desember 11, 2007

Tegneserieverden???

Har ikke Båtsfjord kommune vært litt utenom det vanlige før, er den blitt det nå! Det gjelder i allefall den delen av kommuneadministrasjonen som driver hjemmesiden. Sjelden blir jeg flau over noe jeg finner på internett, jeg sitter jo alene her hjemme, men i dag ble jeg altså skikkelig flau!!!

Les saken "Gatelys i sentrum", så kanskje du skjønner hva jeg mener. Jeg kjente sterke rykninger i fingrene som ville markere og klippe bort teksten, og når jeg leste den siste setninga i saken måtte jeg rett og slett bare krysse ut hele vinduet; det ble for mye for meg! HJELP!


EDIT: Båtsfjordnett, å redigere "Gatelys i sentrum" var lurt, men akk så langt fra nok! Og Hauken sier det var noen som hadde skrevet en intern spøk. Det perfekte fora, altså!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Reagerte også på teksten når jeg leste den. Siste setning er nå tatt bort.

Ulrikkeg sa...

Ikke noe navn heller...