søndag, desember 23, 2007

Du grønne glitrende tre, god dag...



Så var det jul på hybelen også. Jeg har klart å holde julestemninga på et minimum her nede hos meg, men i går fikk jeg juletre i adventskalenderen og det bare måtte få hedersplassen på toppen av TV-en! Så lenge jula ikke varer helt til påske, er det greit.

Jeg har riktignok ikke vaska gulvet (jeg soste over med støvsugeren) og ikke har jeg børi ved heller (kun forberedt meg til kulda setter inn ved å øke gulvvarmen med noen grader), men så lenge ingen går i fella skal nok alle sammen få feire jul igjen! Dessuten har jeg både vasket mitt tøy og skottet litt etter julegodter mens jeg danset rundt i ring!

Radiosendingene er i gang. I går kveld hadde vi en liten testnattradiosending hvor vi fikk prøvd litt lyd, men kanskje aller mest fenalåret og klementinene... Vi hadde lyttere fra hele Norge, og fikk til og med en telefon fra Thailand! I kveld blir det sikkert fullt kjør med telefoner, bud på auksjonene og meldinger fra båtsfjordinger som vil hilse til kjente via Linken Radio. Jeg gleder meg! De mest stressende sendingene er alltid de morsomste.

Jeg vet ikke hvorfor jeg sto så tidlig opp i dag. Klokken seks var jeg lys våken, men da rekker jeg kanskje en trening før det er på tide å åpne Narvesen for siste gang i år for min del. Så har jeg noe å gjøre for å få tiden til å gå. Ja, jeg er kanskje littegranne spent på julegavene, og ja, jeg vet det er helt sykt, men jeg , en båtsfjording, vil til Berlevåg...

Ingen kommentarer: