mandag, november 06, 2006

Verdens lengste reisedøgn!

Så var jeg endelig tilbake på slottet. Jeg sier endelig, ikke fordi jeg ville bli ferdig med høstferien, men fordi reisen ble så utrolig lang!

Nå har jeg endelig kunnet sette meg ned etter privat kolonne over Båtsfjordfjellet, lang flytur fra Kirkenes til Oslo med snorkende dames hode nesten på skulderen min, kanselleringer på Gardermoen, natt på hotell, nye håndbagasjesikkerhetsregler, epler og lypsyl i plastpose og drosjesjafør som heldigvis kunne veien til slottet uten for mange anvisninger.

Var godt å komme til et rom hvor det lå klart rene sengeklær og hvor det var blitt vaska mens jeg var i Norge. Skapet er fullt av makrell i tomat, leverposteri og bestemors konfektkjeks!

Vi måtte stå opp ganske tidlig i morges, sånn omtrent klokken 05:00, nå bærer det på en times BodyWork og deretter... tror det blir tidlig kveld.

PS: Petter Stordalen, jeg stjal mange, mange minituber med Skinkeost fra hotellet ditt!

Ingen kommentarer: