onsdag, november 15, 2006

Go Yellow Team!


I dag har vi hatt basketballturnering på skolen. Hele gymnaset samlet i sportshallen, alle med det samme målet, å vinne! Jeg var skrevet på det grønne laget, men måtte spille med det gule laget siden de var færre enn de andre lagene. Fra venstre er Sigrid, Hedvig, jeg, Julia og Anna. Vi kom på siste plass, det grønne laget vant... Ingen sure miner, vi hadde den rette team spiriten! Til dere som ser de andre basketbildene på nettsidene til skolen, jeg gikk slett ikke mesteparten av tiden, selv om det ser slik ut på bildene!
Etter turneringen dro jeg på løpetur rundt i Waterloo. Det blir tidlig mørkt her nå, allerede klokken 1730 er gatelysene på, men jeg hører sola er så godt som borte der hjemme nå, så det er vel en trøst:)
Nå skal jeg lese ferdig boka Junk av Melvin Burgees som engelsklæreren tildelte meg da han skulle dele ut engelskromaner vi skulle lese og analysere opp og ned i mente. Har femti sider igjen, men kan allerede nå si at boka har levd opp til sitt navn - den er junk!

Ingen kommentarer: