tirsdag, juli 29, 2008

Lykkelig i alle sine dager...

Så var den store helga over. Det ble ei kjempehelg med Monica og pappas bryllup, mye god mat og drikke og Chris på besøk for siste gang i leiligheta mi. I dag har mamma og jeg pakket ned hele livet mitt og flyttet det over i to forskjellige hus. Det meste står i kjelleren hos bestemor, resten står stabla oppetter veggene på det lille rommet mitt i Hamningbergveien.

Men helga altså: Det ble et helt utrolig fint bryllup. Mange tårer, det må jeg si. Først var det kirka, så alle de fine talene - og jeg tror til og med jeg så en bryllupsgjest gråte en skvett da han kunne se bunnen i brennevinsflaska si!

Festen på Skansen gikk utrolig fort, og jeg fikk dansa med både pappa og Chris! Og siden jeg overlot kameraet mitt til Radhika det meste av tiden, har jeg, som ikke er verdens ivrigste fotograf, noen bilder fra helga å dele med dere:




Jada, jeg vet jeg brukte ordet "utrolig" litt i overkant av hva jeg kanskje burde her, men bra dekker ikke helt helga! Nå er batterinivået på både PC og Ulrikke kritisk lavt, god natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den "bryllupsgjesten", det va ikke tilfeldigvis du som gråt da du så bunnen av vodkaflaska di???:)))he he
Syns den flaska va vel stor, ja;) Og vel tom når æ tok kvelden...

Hilsen tanta di:)

Ulrikkeg sa...

Næhæi! Vi så faktisk aldri bunnen i den flaska for så stor va den! Og tenk, bestemor har tadd vare på resten, sa ho:)