onsdag, juli 02, 2008

Det skal ikke være så lett

Da jeg gikk på jobb på mandag kjente jeg en rar nummenhet i leggen, igjen. Og etter en vakt på kiosken hadde ikke foten blitt noe bedre. For å være på den sikre siden fikk jeg time hos legen dagen etter. Legen var også redd for at det kunne være en ny blodpropp, og sendte meg til Kirkenes for undersøkelser.

Nye runder med ultralyd og blodprøver viste at det var en ny blodpropp. Nå må jeg igjennom nye runder med Marevarnbehandling og nå i begynnelsen må jeg sette Fragminsprøter på meg selv.

Denne gangen slapp jeg heldigvis å sitte hjemme i ukesvis å lure på hva som feilet foten min, så jeg kan jo egentlig se på meg selv som heldig. Det kunne gått mye verre!

Akkurat de sprøytene var faktisk ikke så ille som jeg hadde fryktet heller, så til Belgia-gjengen: Denne gangen blir det ingen fine strømpebilder, men bilder av Ulrikke og nåla!


Godt det er litt å ta i på den magen!

"Det er en fattig trøst at følelsen burde vært mye verre ifølge diagnosen..."(DumDum Boys)

2 kommentarer:

Anonym sa...

huff d vakke bra at dn kom på nytt!!

sandra

Anonym sa...

Så skummel ut de sprøytene! Godt at du tar det med fatning... Håper at du slipper flere propper nå!

-Line-