fredag, februar 08, 2008

Fritt for malurt i dette begeret

Gjett om det var godt å sove nå?! Da jeg la meg i går kveld, var det 35 timer siden jeg hadde sovet, det ble bare ikke tid til det. Etter å ha kommet hjem fra en lang, men utrolig spennende dag i Vadsø tingrett som observatør i en sak hvor en mann hadde gjort ganske mange gale feil, kom jeg hjem på ettermiddagen og bredte mine lauvbær utover hvorpå jeg kunne hvile litt.

Nå har jeg visst sovet over første time (whoops!), så etter at jeg har tatt meg et alvorlig oppvaskmøte med mine etter hvert så godt vante samboere i kjøkkenvasken, får jeg kanskje tid til både en snartur på helsesenteret å ta en INR og helgehandelen på Rimi før historietimene. Vi har lagt planer for helga, for Kjersti skal feire bursdag, og i dem inngår at det er et par frysere rundt om i Båtsfjord som er fyllt til randen med isbitposer! Det blir nok ikke sent før veldig tidlig der ute... Adieu!

1 kommentar:

bajs sa...

Guess what Ulrica :O Jeg skal begynne å blogge igjen..hahahah tro det eller ei! ;)