onsdag, mars 09, 2011

Prøver å blogge litt igjen

Denne bloggposten går ikke til Vegard. Og den går ikke til mamma eller til Chris. Denne bloggposten går til alle mine fans som ikke ser meg så ofte. De som de som ikke har Facebook og får med seg siste nytt. Da har jeg vel stort sett silt ut alle utenom Sjonkel og bestemor, men andre fans som har savnet aktivitet på bloggen min er også velkomne!

For å unngå for store hull i blogghistorien min tenkte jeg at jeg kunne begynne med et brief recap av 2011 så langt.

Jeg startet året med mot i brystet og vett i pannen, og har vært jevnt over passe stresset siden semesterstart. Jeg valgte å ta et ekstra emne, matematikk for økonomer, dette semesteret og selv om det var ganske artig å sette to streker under svar igjen, har det vært mye arbeid. En del lange skoledager senere er jeg nesten fire kilo lettere, men har også kuttet noen sekunder på kilometeren, så alt i alt er det bare velstand. Eksamen er neste uke, og det skal bli bittelittegranne godt å bare ha tre emner igjen å konsentrere seg om. Nå er det bare resten igjen...

Sånn ellers kan dere som har glemt meg få se hvordan jeg ser ut når jeg spiser sushi sammen med studentene:


Og til mine trofaste Tromsø-fans som visste alt dette fra før så skal jeg komme på noe morsommere til neste gang. Det er bare det at det morsomme skjer enten når jeg er på farten eller sitter på lesesalen, men nå har jeg jo funnet ut hvordan min smarttelefon brukes, så kanskje det løser seg, det i-landsproblemet også.

4 kommentarer:

Vegard Elias Antonsen sa...

Jeg leste første setning så orket jeg ikke mere. Venter heller på et innlegg som er til meg. :)

Ulrikkeg sa...

Du har fått et eget innlegg før. Beklager, men det er mange i køen før deg nå. :p

Anonym sa...

Endelig! Jeg har ventet lenge, og lurt på om du hadde lagt ned bloggen.

Fikk forresten lyst på sushi...

sjonkel

Ulrikkeg sa...

Måtte bare ha en kunstpause mens jeg løste noen integraler:-)