onsdag, mai 30, 2007

På bedringens (lange og kjedelige) vei

13 sprøytestikk senere...

En og en halv dag gikk det så klarte jeg ikke å være sykemeldt lengre. Var hjemme fra skolen tirsdagen og fram til lunsj i dag, men det var skikkelig kjedelig å sitte her inne på slottet hele dagen. Hvem ville vel gjettet at man faktisk kan få nok Facebook?!

I dag bare måtte jeg ned til sportshallen en tur for å se hva jeg gikk glipp av før jeg gikk til fransktimen. Fikk også ringt å bestilt ny ultralydtime til beinet på mandag. Godt jeg hadde snakka med de der før, for denne gangen hadde jeg forberedt et par franske setninger slik at samtalen gikk ganske smertefritt! Blir vel en hektisk dag på mandag med eksamen, legebesøk og bursdagsfeiring:) Den beste bursdagsgaven jeg kan få er en friskemeldigsbeskjed fra legen slik at jeg kan snøre på joggeskoene igjen...

I ettermiddag har jeg vært inne i Waterloo en tur og brukt et par (kremt...) euro, også har jeg, ettersom house parents har stengt kjøkkenet, fått lånt meg vannkoker. Går rykter på slottet om at det var sett mus inne på kjøkkenet (så det er det "hjälp, en möss" betyr!), men jeg føler meg ganske trygg på at hva enn en mus kan ha lagt igjen i melet der inne, kommer nok ikke jeg til å blir syk. Så mange forskjellige medisinkurer legene har satt meg på i år tror nok jeg er ganske herda mot det meste...

Nei, nå kjenner jeg at blodet flyter litt saktere her, på tide å hive innpå mine blodfortynnende. Leser med gru på forpakningsvedlegget mens jeg venter på bivirkninger. Strømpene hilser også - Vi er lei hverandre nå!

Ingen kommentarer: