lørdag, mars 03, 2007

Yet Another Week

Vecka 9 går mot slutten og plutselig va det bare 4 uker igjen påskeferie, men det er et par ting å telle ned til før den til før den tid:

I dag er det:
  • 2 dager til vi skal på restaurant med Belgienkunnskapen og spise sånn der "dyppe kjøtt i smelta ost". (Hva var ordet igjen?)

  • 5 dager til jeg skal holde åpningstalen for Laos på årets SSBMun-konferanse i Mozarthallen. "Honourable Chair, fellow delegates of the General Assembly" Ligger i hardtrening nå:S

  • 9 dager til vi reiser på School Camp til Normandie

  • 18 dager til Unna's store Las Vegas party. Dress code: Cocktail. Plotte inn en shoppingdag i Brüssel før den tid!

  • 19 dager til vi drar på utflukt til Antwerpen

  • 15 dager til jeg kan starte på min påskekalender, har nemlig funnet ut at advent slett ikke er den eneste grunnen til å spise sjokolade hver dag!

  • 25 dager til jeg reiser hjem!

Må bare fortelle at jeg har vært mer belgisk enn noen gang denne uka. På tirsdag besøkte nemlig Viktoria og jeg the French Conversation Group på tavernaen bak bassenget i Waterloo! Litt forsiktig gikk vi inn, og vi ble litt skeptiske da vi oppdaga at vi var de eneste der under 65 år, men arti ble det likevel! Den hyggelige, men litt skrullete, Gigi prata i vei og jeg fikk til og med brukt de fleste av mine franske setninger - og lært noen nye. Før vi gikk måtte vi love dyrt og hellig å komme tilbake neste uke! La semaine prochain...

Snuggere


Ellers har vi hatt regn, regn, regn denne uka og influensaen har inntatt slottisene. På fredag var en fjerdedel av slottisene hjemme fra skolen, men det stoppa alikevel ikke gjenget fra å dra en liten tur ut i går. Etter å ha latt som jeg var frisør og både klippa og farga håret til Viktoria (dristig), møttes folket på Snug for å feire fredagen - så svenske som vi har blitt, er det alltid noe å feire, vet du!


I kveld blir det ny hårfargingsrunde, og så skal vi kapre Ikea-rommet og se på Fritt Villt...

1 kommentar:

pm sa...

Åpningstalen for Laos på SSBMun-konferanse? Dette tror jeg du må fortelle mer om? Du er jo med på så mye at jeg helt mister oversikten.
Onkel.