søndag, mars 11, 2007

Belgisk vår = Nordnorsk sommer

Vi har hatt nærmere 20 grader i dag! Hah!

Årets første løpetur i t-skjorte og shorts kom rekordtidlig for meg. Løp meg litt vill i skogen da jeg trodde jeg var lur og skulle ta en annen vei hjem. Måtte stoppe en mann og pesende spørre "Ou est Waterloo?", og litt kronglete forklaringer gjorde at jeg fikk plussa på 8 km på den planlagte løpya, men liggende i solveggen utenfor slottet en stund senere var alt glemt.

Så passa det kjempebra at det ikke var strøm på slottet da jeg kom tilbake - ingen dårlig samvittighet for at jeg ikke brukte søndagen på lekser og klesvask!

Nå er strømmen tilbake, da, og jeg kan igjen følge med den gamle norsklærer'n min i Finnmarksløpet. Foreløbig en 15. plass til Jan Vidar og hundespannet hans, og det er bare tre etapper igjen til mål. Go Jan Vidar!

Bare en ting til; Hva skjer egentlig i Båtsfjord om dagen? Reinsdyr blir liggende skadd på veien i timesvis og lensmannen blir slått ned på Rainers! Finnmarken får jo plutselig saker å fylle alle sidene sine med... En sak for Antonsen & Golden i Kommisjonen på Kanal24?

Edit: Vegard fikk tildelt ett minutts telefontid til Belgia av Espen og fikk fortalt at han kommer hjem en snartur til påske! Får møtt han mer i 2007 enn 2005 og 2006 sammenlagt, går jo reint lei;-) Ida, Vegard og Ulrikke-reunion står på planen - og Wivi, du skal være med på kafè!

2 kommentarer:

I sa...

Oh yeah! :D

Anonym sa...

= båtsfjord sommer mener du vel;)