tirsdag, oktober 17, 2006

Prinsesser på vift - Veckaslut

Da var en ny uke igang og jeg utsetter leksene litt til mens jeg legger ut noen bilder. Hanne Mari feira bursdag og vi prinsesser dro ut og spiste. Glemte stadig at vi hadde tiaraer på og forsto ikke hvorfor vi fikk så mange rare blikk...

På søndag bakte vi kanelsnurrer etter "Vi tar det vi har"-oppskriften. Ok, de ble litt harde og minna litt mer om kjeks enn kaker, men dette burde jo svenskene strengt tatt kunne, de feira jo kanelbullans dag her for noen uker siden (snodig ting, forresten)! På enden av bordet sitter Nevenna, så kommer jeg og nærmest Anna. På andre siden er Viktoria nærmest og Marie bak der en plass.

Ble litt mye grising kanskje, men resultatet (før steking) så i allefall bra ut! Må nevnes at dette var dagen før den forsvunnede badevekta dukka opp igjen etter 8 uker. Mange fikk seg et sjokk da de veide seg for første gang på to måneder. Flere hadde gått opp 5-6 kg etter 10 uker med slottsmat og mellanmål, og det ble tatt mindre pommes frites til middag på mandag... Det var litt artig - syntes jeg, da!
Bare to uker til jeg kommer hjem og Vegard, som er i Oslo når jeg reiser innom Gardermoen, sier han skal komme på flyplassen:-)

Ingen kommentarer: