lørdag, april 24, 2010

Universitetsstudentene diskuterer

Siden i mars har jeg jobbet sammen med en gruppe på fem andre jenter som også studerer ledelse, innovasjon og marked. Vi har nå levert inn en eksamensoppgave i markedsføring hvor vi har skrevet en markedsplan for en produktlansering hos The Body Shop.

Vi har møttes ofte, men det måtte til, fant vi ut for vi var veldig flinke til å få diskusjonen til å spore av under møtene. Det første kvarteret under et gruppemøte ble alltid dedikert til gårdagens episode av Paradise Hotel. Veldig viktig. Men noen ganger diskuterte vi andre, viktige ting også.

En gang kom vi over et bilde av Jude Law på nett. En sa hun syntes han lignet på John Booth, som drepte Abraham Lincoln. "Hvem var han igjen" var det en som spurte, og fikk til svar en amerikansk president. "Nei, er han død? Ble han drept?"


Jeg ser ikke likheten, men ja Lincoln er død. For 145 år siden...

Alle kan ikke være like god på alt, sier mamma, og jeg er ikke verdensmester på amerikanse presidenter selv. Men jeg vet at man ikke trenger å tenke på tsunamier når man ferierer i Sveits.

3 kommentarer:

Stine-Marie sa...

Æ syns nu vi e bra sofistikert som diskutere sånne ting;)

Maria sa...

D e feil mann! Æ meinte selvsagt Lewis Payne, som var en av konspiratøran, men ikke han som sto førr drapet. Ah well. Check it out! http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fa/Lewis_Payne.jpg/482px-Lewis_Payne.jpg
Synd han døde i 1865...

Ulrikkeg sa...

Ahh, nå ser jeg det. Da gir det jo mening:)