mandag, april 05, 2010

Den Påsk 2010

Asfaltpåske i år igjen, joho! Vi starta ferien med å dra på Jekta for å handle onsdag før påske. Det var ikke så lurt... Det var nesten like vanskelig som å kakke et egg uten å få skall med i bolla! Masse folk overalt og appelsiner og Kvikk Lunsj og det som verre er!

Og da vi til slutt kom hjem hadde vi vel brukt omtrent en halv årslønn på skit og mannskit. Men mye godt, da.

Jeg skulle ta bilde av godterskåla til Chris..

... Men fikk beskjed om at jeg heller måtte ta bilde av hele PC-oppsettet hans.

Og så tok visst han et bilde av hele oppsettet mitt da jeg la varene i kjøleskapet!

Ellers har vi fyrt mye i ovnen. Ei stund var det så varmt her inne at vi skunne skjære lufta med en kniv og jeg strevde i en halvtime med å komme meg opp fra sofaen og bort til ytterdøra for litt frisk luft.

Jeg fikk ikke komme i nærheten av ovnen...

...For Chris har brukt påska på å brenne alle sokkene sine med hull i!

Ellers har vi selvfølgelig hatt påskequiz extravaganza med masse krangler om hvem som juksa eller ikke... Jeg vant selvfølgelig både round one and two, men vant ingenting på Flax-loddet som var premien. Og fikk ikke noe av den store potten på lottoen heller. Alt som vanlig.

Ja, og så har jeg vært på jobb. Tjent tilbake de pengene vi har spist opp med mange røde arbeidstimer. Det har vært stille på kiosken, så jeg har for det meste stått der og sett på navnet mitt på skjermspareren.

Og helt på slutten av påska klarte Chris å lure meg opp i vinduskarmen. Jeg måtte ha hjelp til å komme opp, men måtte komme meg ned igjen på egenhånd. Det var ikke bare lett!

Og Chris filma det slik at dere kan se hvordan jeg holdt på å klemme magen i stykker!


Glad påsk, nå skal det bli godt med havregrynsgrøt igjen!

1 kommentar:

Veronica Bremnes sa...

Hahaha! Artig innlegg :P