tirsdag, april 20, 2010

Siden jeg snart skal ta over verden...

Først sto det på CNN sine hjemmesider, så fortalte fortalte foreleseren på universitetet om det: Jens Stoltenberg har kjøpt seg iPad og har visstnok en applikasjon som gjør at han kan styre hele landet selv når han er ute og reiser. Stoltenberg er likevel ikke den første som har fått tak i denne applikasjonen. Obama brukte den jo allerede i fjor da han styrte landet sitt fra nobelsuiten på Grand Hotell.

Men ja, siden jeg har planer om å ta verdensherredømme snart og dermed må styre verden fra hvoren jeg måtte være, må jo jeg også få tak i applikasjonen. Jeg har søkt, men ennå ikke funnet den for Android. Også lurer jeg jo litt på hva mer denne applikasjonen kan gjøre.

Kan jeg styre vulkanutbrudd også med den?

1 kommentar:

Anonym sa...

Herregud, iPad også. Jeg som akkurat har bestemt meg for kaaanskje kjøpe Mac til jul, og iPoden får bare ny musikk når en av jentene gidd.. Hvordan skal man få til å sette seg inn i alt dette?
mamma