tirsdag, desember 08, 2009

I've got mail

Se hva som kom i posten til meg fra min vertsfamilie i Australia i dag: TimTams! Jeg er litt smart som sender dem julebrev med den aller minste melkesjokoladen som er å oppdrive allerede tidlig i november, for da rekker de akkurat å sende meg to pakker med verdens beste sjokoladekjeks i tide før jul. Så skriver Bronwyn alltid et langt brev til meg og forteller om barnebarna som har fått tenner og har lært å gå og Geoffs Mercedes. Jeg skriver hvert år om mørketiden, det dårlige fisket og hva vi skal spise på julaften.

Dette er nok det jeg husker aller best av det jeg spiste da jeg var på utveksling i Taree, New South Wales. Det er mye bedre enn kengurukjøttet og gresskarsuppa jeg smakte på, selv om den også var veldig god. Jeg husker vi fikk en hver hver kveld etter middag, men ikke mer enn én, for Geoff hadde høyt kolesterol og da skulle ikke vi andre friste han mer enn nødvendig.



Bronwyn and Geoff, if you're still following my blog: THANK YOU AND MERRY CHRISTMAS!

Ingen kommentarer: