torsdag, desember 10, 2009

Røykskadesalg og Obamarama

Jeg har vært på røykskadesalg i dag. Det var like før jeg fikk svimerker. Ville kvinnfolk, altså. Men herregud, HALV PRIS PÅ ALT! Jeg kjøpte litt, kan du si. Eller, for å være ærlig kjøpte jeg en del, men herregud HALV PRIS! Dessuten var noe av det jeg kjøpte julegaver. Litt brannskader får en tåle...

Så har jo Vegard hatt besøk av Obama i dag. Jeg regner med Vegard og Charlie har sittet spent i stuevinduet ved Akerselva og speidet etter en Obama som ikke finner fram til neste post på programmet. Carl sitter på Gardermoen på airport standby og kan bare håpe på at Obama finner ut at han ikke klarer å gå på do i Norge, så han må stenge luftrommet over den nordlige halvkule og reise hjem igjen litt tidligere. Michelle var ikke noe fin i lilla heller uansett. Jeg som har hørt så mye snakk om de veltrente overarmene hennes fikk ikke engang se dem i dag så jeg kunne flekse foran speilet og sammenligne.

Jeg lurer forresten på hva hun og vår statsministerfrue hadde å snakke om over den koppen med te de drakk mens mennene deres diskuterte world peace og alt det der. Jeg ser ikke akkurat for meg at Ingrid Schulerud er den som laster ned de siste episodene av Grey's Anatomy, så Michelle ligger vel mange episoder foran henne. Hvis jeg var Ingrid ville jeg spurt Michelle hva hun skal gi Barack til jul. Jeg mener, hva kjøper man til en mann som har alt - til og med et eget land?!

Og det siste nye er at Reitan Servicehandel ringte meg og sa at de elsker meg. Jeg takket, men tror det er best at vi fortsetter å ha et avstandsforhold en stund til. Eller, riktig så tøff var jeg ikke, men så artig det var å få tilbud om å bli med i talentprogrammet deres! Jeg tenker jeg tar 20-bussen opp til universitetet neste år også og fortsetter å være våken helt til Senkveldreprisen på søndagskveldene en stund til. Penger kan jeg tjene en annen dag, og uansett vant Chris 50 kroner på et Flaxlodd i går, så vi klarer oss.

PS. Jeg er best!

1 kommentar:

Unknown sa...

Rolig sunshine..im the best