lørdag, oktober 17, 2009

Riding the Crest of a High and Beautiful Wave

Bare hør på alt dette:

På torsdag ringte det en kar til meg som presenterte seg som André fra Wipeout på TVNorge. Han spurte om jeg husket at jeg hadde søkt om å få være med programmet. Det gjorde jeg, etter hvert. Når jeg bare fikk tenkt meg om, husket jeg jo at Vegard ringte meg for noen uker siden og fortalte at han hadde sendt inn en søknad for meg siden han ikke turte å melde på seg selv. Jeg tenkte ikke så veldig mye mer over det, for Vegard og jeg melder oss stort sett på alt vi kommer over, og ennå har ingen ringt fra hverken Farmen, Robinsonekspedisjonen eller Charterfeber. Men nå ringte de - fra Wipeout.

Til uka skal TVNorge ha casting til programmet her i Tromsø, og de ville gjerne se meg der, sa André. Der skal jeg presentere meg foran kamera og framføre mitt heiarop med 110 % innlevelse.

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg tør å gå, og jeg ble ikke akkurat roligere av å høre hva Vegard hadde skrevet i søknaden. Søknaden innehold lovnader om at jeg skulle dukke opp i rosa treningstrikot og heiaropet mitt inneholder fy-ord jeg ikke klarer å skrive her engang!

Dessuten vet jeg ikke om dette er helt meg...


Ellers så er det bare 21 dager til Chris og jeg står i Oslo Spektrum og hører på Donkeyboy og Aha. For tiden rister jeg litt på rumpa foran speilet på badet til den her:


Jeg leste dessuten en fin og flott artikkel på nett om alternativ trening og skaffet meg medlemsskap hos Sats. Jeg har vært på et par styrketreningtimer denne uken, og selv om det var veldig gøy, har jeg pådratt meg en gangsperre av en annen verden. Det kjennes ut som jeg har blitt påkjørt av en enorm dampveivals. Etter andre trening pusset jeg ikke tennene om kvelden, men tok heller en toy for jeg maktet bare ikke bruke mine svulmende biceps mer den dagen.

Neida, jeg gleder meg til neste trening og instruktøren som roper at "dette er nydelig" selv om det jeg ser i speilet ikke akkurat er noe jeg ville kalt for nydelig, da...

3 kommentarer:

Tanta di sa...

Herregud, Ulrikke... wipeout??? Hvis du skal være m og presentere heiaropet ditt på tv her i Tromsø, så vet æ ikke helt ka æ skal si mer....:D
Æ trur mor di hadde dødd...og æ å!!hehe Men samtidig hadde æ beundra æ (trur æ) hvis du hadde turt.

A-HA derimot, det misunne æ dæ litt:) Kos dåkker masse der!

Anonym sa...

Gjør som mordi sa at æ måtte gjøre (kommenterer i bloggen din.)

Det hadde jo vært tøfft om du ble plukka ut tel å være med på Wipeout!

Ulrikkeg sa...

Hvem er du?