lørdag, juli 04, 2009

Ute og hjemme

Jeg kunne ha sjokkert dere med noen fun facts eller noe, men siden jeg ikke kom på noe nå i farta, kan jeg jo heller fortelle om hva som nettopp sjokkerte meg.

Jeg gikk inn på YouTube. Tenkte å søke fram klipp om en viss Jaime King, men gjett hva som avledet meg der inne? Det var nok ikke den videoen der Mikkel Jakkson visstnok står opp fra de døde, og det til og med foran hele verdenspressen og alt - det var det feltet på siden merket Recommended for you.

Egentlig tenkte jeg bare "ja, haha, sikkert like gode anbefalinger av videoer som venner Facebook foreslår", men den gang ei. YouTube kjenner meg! Der lå videoer av det eneste PlayStation-spillet jeg noen gang har gjennomført, det om Lost. Det var en video kalt "Funny babies" - ja, jeg flirer høyt av America's Funniest Home Videos - og Blacksheeps med Oro Jaska Beana. Kari Bremnes og Martin Skanke var også der.

En sånn her skal jeg ta på den første som "bare skal ha en vanlig pølse" på mandag.

Vil du ellers høre noe sprøtt om min nye hverdag i verdens fineste studentleilighet? Jeg finner lange, svarte hår overalt. Og da mener jeg ikke overalt som i her og der, men som i OVERALT. I morges lå det et på stuebordet, og etterpå fant jeg et på håndbaken. Andre ville kanskje ikke syntes det var noe særlig, men jeg liker det. Det er faktisk mye koseligere enn å finne små, svarte hår som kan stamme fra hvem som helsts hvor som helst.

HEIA IDA!

Og vi har båret ut søpla for første gang. Noen, heldigvis ikke naboen, syntes nemlig det lukta fjøs i gangen vår. Og vi har en TV som fungerer, men som det ofte går hele dager uten av vi slår på engang. Det er godt når det er stille også, nemlig! Og flatskjerm-TVer kan bare gå hjem å vogge, for vår er bare ørlitegrann konveks, og påhenget bak er det da ingen som har noe med!

Jada, vi får post i postboksen og begge kan veien til jobb utenat. Her er alt bare velstand!

2 kommentarer:

Chris sa...

haha søtingen:D

Veronica Bremnes sa...

haha, flirte høyt av videoen. og søppelbæring = stess :p