fredag, juli 31, 2009

Elg på bytur

Bladet Tromsø skriver i dag om en elg som har vært på bytur i natt. Klokka seks i morges skal den ha løpt sørover på Strandveien. Jeg bor sør på Standveien! Og omtrent klokka seks i morges måtte jeg opp for å gå på do. Nå er jeg overbevist om at det var underbevistheten min som vekket meg slik at jeg skulle være klar for et eventuelt elgangrep. Jeg mener jeg hørte noen som trampa på trappa her tidligere. Joda, jeg bor i fjerde etasje...

Nå skinner sola på verandaen vår igjen, men jeg er ikke helt sikker på om jeg tør å sole meg der i dag. Tenk om elgen plutselig stikker hodet fram mellom rekkverket.

Nei, nå blander jeg visst elger og sjiraffer!

2 kommentarer:

Vegard Elias Antonsen sa...

Øyvind ELG Elgesen? :0

Ulrikkeg sa...

Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Må få oppklart det!