fredag, oktober 31, 2008

Linseluser tar helg

Og slik ser altså en heeelt typisk fredag ut for Chris og meg:

Først jobb, jobb, jobb. Fredag betyr stor varelevering på kiosken, og her er les-ansvarlig på Tromsøs fineste Narvesenkiosk i gang med å sette ut nye magasiner.

Da jeg var ferdig for dagen kom Chris og henta meg, og jeg måtte få tatt et bilde av meg på torget foran kiosken.

Så dro vi en snartur på Burger King, for Chris bare måtte ha en BBQ-et-eller-annet.

Deretter gikk vi til Nerstranda for å høre på Norske talenter-Erlend som skulle holde minikonsert der. Vi var der i går òg, vi, klare til konsert klokka 18, men da dukka Karpe Diem opp, og de kjente jeg ikke igjen engang, så det var bare kjedelig!

Og som de fotogene menneskene vi jo er, klarte ikke Nordlys motstå fra å intervjue oss. Her er bildet de tok, les Nordlys på lørdag!

"Looooooost in this world..."

Også måtte vi jo bare kjøpe plate å få signert... Kremt!


I morgen er det den store kinodagen og det er halv pris på kinobilletten, så Chris og jeg har bestilt billetter til hele tre filmer! Vi starter dagen tidlig med første film klokken 13, så har vi en pause fram til klokka åtte før film to og film nummer tre følger like etter det! DET blir mye popcorn, det! Han, som er filmansvarlig i husholdingen, legger sikkert ut anmeldelser på bloggen sin etter hvert.

1 kommentar:

Anonym sa...

åja så konsært e blitt typisk førr dokker?:) bra dokker kose dokker i stor byen, fint at dokker hr d bra snhuppa:)


sab