mandag, oktober 20, 2008

Får-i-kål: The Sequel

Ingen kan kommer her å si at vi ikke hyller nasjonalretten. Forrige gang vi laget får-i-kål ble det rett og slett en så stor suksess at vi i helga ikke kunne la være å gjenta den!

Det første som sto på agendaen søndags formiddag var en (av Chris) lenge etterlengtet bleking av håret mitt. Chris fikk igjen leke frisør og etter en tid kunne vi traske ut med matchende frisyrer, like bleke i luggen begge to...

Da jeg dro ut for å løpe på ettermiddagen, fikk Chris det store ansvaret for å passe på middagen. Da jeg kom hjem sto han på vakt over grytene og rørte i potetene redd for at de skulle brenne seg! Jeg så meg nødt til å lære han et par elementære ting om vann og bobler, og til og med måtte jeg rydde opp i en misforståelse om Celsius' temperaturskala og lære han at vann slett ikke koker "ved 70 grader eller noe".

Vegard, kvalifiserer dette til en revurdering av hele samboerskapet?!


Men maten ble, som sist, helt fortreffelig og en fin-fin slutt på helga.


Og etterpå tok Chris sin egen lille seiersdans...

Nå har vi bestilt billetter til Ylvis III i Kulturhuset og planleggingen av Grønberg vs. Gabrielsen i konkurransen "VI møter veggen" er herved i gang!

Ingen kommentarer: