mandag, november 10, 2008

Long time no see

Jada, jada, jeg har ikke fått blogget så altfor mye i det siste, jeg har vært travel med å leve livet, men her kommer en oppdatering på hva som har skjedd i Nordens Paris siden sist.

Forrige helg var det kinoens dag, og ambisiøse som vi jo er, hadde Chris og jeg sikret oss billetter til hele tre filmer! Først ut var Eagle Eye tidlig på formiddagen og senere så vi Fatso og The Strangers. Chris beviste nok en gang at han leker ikke kino, og tok med seg minst en kasse brus! Og på toppen av det kom det en dame inn i salen før filmen starta og gikk rett bort til Chris og ga han en brus og en godterpose sponsa av kinokiosken. Ingen andre fikk noe, hun gikk bare rett bort til han og ut igjen. Mystisk! Må undersøkes!


På onsdag kom mamma til byen, og da hun besøkte meg på jobb bare måtte hun ta et bilde av meg. Dere ser hvordan jeg huker med ned mellom hyllene for å tiltrekke minst mulig oppmerksomhet!

Vel hjemme fant mamma mer å ta bilde av. Først flirer hun av oss i butikken når Chris handler Ingefærøl og Kremtopper mens jeg kjøper epler og Farris, men når vi kommer hjem topper det hele seg. Det første hun ser er Chris' hjemmelagede armstøtter til PC-en sin. Han får nemlig så vondt i albuene av å sitte i tiiiimevis foran PC-en, så han har laget seg en egen patent i sklisikker duk fra Nille.

Ellers sa mamma at jeg måtte ta bilde av det jeg kjøte for pengene fra bestemor og legge ut her, men det går nok ikke, for de er spist opp! På lørdag feira Chris og jeg hele elleve måneder sammen og vi spiste middag med svinefilet, wok og bakt potet. Som vanlig får jeg bare så vidt nærme meg kjøkkenet når det lages mat her, så jeg lå rett ut på sofaen mens Chris styrte og stekte.

På søndag diska Chris igjen opp med får-i-kål, og i dag da jeg kom hjem fra trening hadde han allerede vært og handla og var i gang med middag. Jeg leer ikke en muskel!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blei Chris lei av å være blondine? Så han i kassa på lørdag, men det va så sinnsvakt mye folk der at æ fikk ikke sagt hei. Trur det va 20 meter kø på alle kassen.
Tante

Ulrikkeg sa...

Ja, plutselig farga han det svart igjen.

Anonym sa...

Liiite flau når mor di tar bilde av deg på kiosken...

Onkel