onsdag, oktober 15, 2008

Stemningsrapport frå heimen



Dagen i dag med sine oppturer og nedturer: Femtende betyr lønningsdag, og jeg vurderte seriøst å leie limo til jobb i formiddag for å feire at jeg slipper å telle kronestykker noen uker; en god følelse! Etter jobb kom Viktoria og hentet meg, og vi dro og tok en kaffe sammen og fikk utvekslet litt sladder og tatt igjen det tapte. Vi som var naboer på slottet i Belgia og så hverandre hver eneste dag i løpet av året der nede, har faktisk ikke truffet hverandre på ett helt år nå! Det er på tide å samle Halvdan-crewet for en ny reunion snart, Facebook holder oss ikke nok oppdatert på hverandres liv.

Etterpå gikk jeg hjem til Chris og tok meg en dusj etter den lange dagen. Jeg tok på meg den gode gutteshortsen jeg og Annette kjøpte da hun var her i forrige uke og la meg godt til rette på sofaen foran TV-en. Det tok ikke lang tid før Chris igjen begynte klagingen sin: "Ææææææææ, gutteshorts, bla, bla, bla". Sist gang han ikke var førnøyd med yndlingskosebuksa mi så vi jo hvordan diskusjonen endte, men dette gangen gikk det om mulig ennå verre!

Gutter er rare dyr, må jeg si! På mandag får Chris lønn, og jeg forventer med en usannsynlig bra kompensasjon for mine såre tap!

Men klovnelestene gir jeg aldri slipp på...

3 kommentarer:

Anonym sa...

"På mandag får Chris lønn"? Betyr det at han har fått jobb, eller mener du egentlig "På mandag får Chris trygd?" Hvor er det (i så fall) han jobber?

Hilsen Onkel-ingen-som-oppdaterer-meg

Ulrikkeg sa...

Nei, han får lønn. Han jobber på Eurospar ved Nerstranda.

Anonym sa...

Koselig å møte deg igjen søta:)
Haha, artig innlegg og bildet er priceless!
klem!