onsdag, april 02, 2008

Entering Post-Plumbo

Livet mitt har gått igjennom store omveltninger det siste døgnet, og det har nå gått inn i en ny epoke, en epoke jeg kaller Post-Plumbo. Post-Plumbo har, i motsetning til den forhenværende epoken Pre-Plumbo, vasker med åpne sluk og dermed også flere minutter i døgnet som kan benyttes til andre ting enn å vente på at vasken skal bli tom for vann.

Post-Plumboepoken har også med seg andre herligheter som et nytt rør under dusjen min montert av pappa som gjør at jeg kan dusje i perioder på mer enn 2 og et halv minutt uten å stå med vann nesten helt opp til knærne!

I dag rakk snøen i innkjørselen meg til kravebeinet da jeg kom hjem fra skolen, men i stedet for å syte og klage slik jeg Pre-Plumbo ville gjort, tok jeg skufla fatt og skuffet bort alt i en fei!

I tilfelle flere feil på NetComs nettverk har jeg også vurdert å fikse meg og Vegard, som bor i Trondheim, en helt egen innretning av den gode, gammeldagse sorten slik at vi også da skal kunne kommunisere, noe som jo er nødvendig et par ganger i døgnet. Min første idé var to yoghurtbokser med sånn snor imellom, men etter litt vurdering (ehm... og ja, utprøving her hjemme) lurer jeg på om det ikke ville være smartere å investere i en morsekodemaskin?

Heretter skal ingenting hindre meg i å komme igjennom: Plumbo gjør jobben!

1 kommentar:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.