søndag, september 30, 2007

Klar, ferdig, beina på bordet

Endelig søndag. Den her helga på Narvesen har lært meg mer om båtsfjordinger enn noen andre helger - selv den under Båtsfjord i fest. Båtsfjordinger er gla' i smågodt.

Vi har smågodt på kampanje på kiosken nå og konkurransefaktoren mellom kioskene er høy! I fjor slo Berlevåg oss og de ligger riktignok på 9. plass på smågodtsalget blant Narvesenkioskene i landet hittil, vi er på 19. plass. En uke igjen, men jeg har tro på at skal klare å slå dem! På fredagen solgte bare jeg 50 kg godter på nesten 6 timer. 10 kg per time! På lørdag var det en kunde som alene var innom å kjøpte 7,6 kg! Selvfølgelig var det ingen andre i kiosken akkurat da jeg kunne sende et "så du også det"-blikk til... Men jeg tok vare på kvitteringa, da. Sånt no' skjer jo ikke hver dag.

Så fikk jeg en MMS fra mamma og Stein lørdags formiddag. De var på Spar Kjøp i Kirkenes, og der borte har de visst forberedt seg på eventuelle nye besøk av mamma og meg. Sist vi var der kom mamma og jeg i skade for å stjele kleshengere, (det var faktisk ikke med vilje, de lå jo bare der utenfor kassaområdet!!!) og vi ble nesten jaga ut av butikken. FLAUT! Nå står det en diger plakat der som sier "la kleshengerene våre være i fred". Jeg skal ikke på Spar Kjøp neste gang jeg er i Kirkenes!

Uansett, helga er over og det er høstferie. Bonnes vacances! Sees på Facebook.

1 kommentar:

Antidamen sa...

Jeg fant, jeg fant :D Heihei! Hva i alle dager er prisen på smågodt for tiden? Jeg eeelsker smågodt :D Men 7,6 kilo er mye, selv for meg.