tirsdag, september 18, 2007

Effektive dobbeltimer

Vi hadde dobbeltime i norsk idag. Vi lot oss inspirere av hovedpersonen i Erlend Loes Naiv.Super.. Vi skrev lister.


Ting jeg har:
1. Noen å ringe til
2. Jobb
3. Løpeglede
4. Leilighet
5. Det jeg trenger


Ting jeg ikke har:
1. Masse penger
2. Selvkontroll nok til å stoppe å spise midt i en godterpose
3. Nok kunnskap om integrering til å klare matteprøven neste uke
4. Døgn med nok timer
5. Privatfly

Deretter dro vi på biblioteket og hadde dobbeltime i historie. Slitsom dag.

2 kommentarer:

pm sa...

Erling Loe? Er det den onde tvillingbroren til Erlend?

Hvis du vil lese boken som ga hr. Loe inspirasjon til Naiv. Super., så bør du lese denne:

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=116448&rom=MP

Klem fra Sjonkel
- eks-litteraturstudent

Anonym sa...

Artige kommentarer din onkel kommer med, litt belærende synes jeg. Han burde heller arbeide frem nytt og forståelig stoff til sin egen blogg. F.eks da han tok mine 5 ervervede donald blader og dryppet stearin på de fleste bildene, skulle bli kunst. Eller om alle sportsgrener han har hatt seriøse tanker om å bli best i landet i...iallefall utstyrsmessig.