mandag, juni 21, 2010

Midnight sun marathon 2010

Det var en veldig våt opplevelse å løpe halvmaraton i Tromsø på lørdag! Dette var mitt fjerde halvmaraton, og selv om det ikke ble noen pers i år, er jeg fornøyd og glad for å ha klart det igjen!

Jeg starta dagen med noen timer på jobb, selvfølgelig med maratonskjorta på.

Etter jobb gikk jeg på Knoll&Tott og kjøpte lunsj, akkurat som jeg har gjort hvert år før løpet.

Her er noen bilder fra oppvarmningen. Jeg våga meg med på aerobicoppvarmingen, og Chris ble litt flau!

Det regna så mye som jeg ikke kan huske at det har gjort før, så vi var ganske våt på beina allerede fra start.

Her er bildet broren til Konrad tok etter målgang. Vi syntes nok ikke det var så kaldt som han i bakgrunnen syntes...

Håper det synes at jeg har jobba hardt, ble visst litt svart under øynene...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fine bilda!
mamma

onkel sa...

Gratulerer, godt gjort å fullføre på så bra tid som du gjorde!

God tur til NY. Et godt tips er å ha hotelladressen klar ved "Immigration check", de surpeisene som jobber der er ikke å tulle med. Husk at dere er velkommen på besøk på Lillehammer før eller etter dere flyr over dammen.

Ulrikkeg sa...

Takk!

Vi har fått tilbud om å besøke flere på veg hjem, men billettene er allerede bestilt og ferien over, så...

Men vi har lyst på en tur sørover til høsten, for å gå på IKEA:) Johanna kommer jo til å rekke å bli konfirmert før jeg får treffe henne!