lørdag, juni 05, 2010

Gratulerer med dagen til meg!

Jeg startet bursdagen min med å spise to pinneis til frokost. Deretter tok jeg meg en bursdagsnap på sofaen og venta på at Chris skulle komme hjem fra jobb med gave til meg.

I kveld har Radhika og jeg vært ute og spist, og vi har vært på festpremieren til Sex and the City 2-filmen! Hadde jeg vært hjemme i Båtsfjord, skulle jeg tatt initiativ til å arrangere noe sånt der også, for det var artig!

I aulaen på kinoen var det masse damer i høye hæler og blitsregn overalt! Salen var stappfull og de dro fram ei dame på utdrikningslag som fikk London-tur med venninnene og ei anna fikk limotur fra kinoen til fest etter filmen!

Radhika og jeg var veldig spente på goodie bag-ene vi hadde hørt de fikk i fjor, og det viste seg at vi måtte stå i kø til premierefesten etterpå for å få dem. Det var en lang og kald kø, men det venta jo en gratishimmel i enden av køen, så vi sto han av! Vi ble ikke så lenge, inn å få tak i alt som var gratis før vi gikk igjen, men det var en koselig kveld og en helt ok film.

Da jeg kom hjem og vifta med goodie bag-en min tok Chris bilde, og her mamma har jeg ikke slettet håret.


PS. Det er altså sant at nesa vokser med alderen!

Ingen kommentarer: