lørdag, mai 29, 2010

På forhånd gratulerer med dagen

Jeg fant ut at det var så fint vær i dag at jeg skulle gå ut å kjøpe meg selv en bursdagsgave på forhånd, et nytt kamera.

Her er det første bildet vi tok. Legg merke til at vi vi begge har hver vår perfekte PC/TV-posisjon.

Og her er Chris som lager seg biff, peppersaus, wok-madness.


Og her er jeg med en ugle, tror jeg...

Og så kom kjøkkenvifta med.

Og stua...

Og til slutt paien jeg prøvde å lage. Nille hadde hverken paiform eller kjevle, så jeg brukte ei kakeform, for lite deig og ei barnekjevle. Ser ut som et takras, men smakte helt greit. Skal prøve hardere neste gang.


PS. Jeg har akkurat kommet fra jobb på bildene, altså!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Ulrikke,
sendte bursdagsgaver til deg i går. Ble litt stort omfang på pakken fordi Lise insisterte på å gi deg noe som hun selv syntes var helt fabelaktig. Hun var forresten sur en stund etterpå fordi den ikke ble prøvd ut hjemme før forsendelse. Det var urettferdig, veldig også..
Mamma

Vegard sa...

Æ skal også sende gaven så fort den kommer til mæ. Og æ love å sende den MED EN GANG, så du får den fort! ;)