fredag, januar 29, 2010

Kick off

Swedish Match hadde lanseringsfest for den nye 01 -og 02-snusen i går. Ryktet sa at det skulle komme kjendiser, så jeg var jo selvskreven. Dessuten er "gratis" ord nummer to på lista over mine yndlingsord. Kjendiser er selvfølgelig nummer en.

Så var vi samla på Strut, så og si alle som selger snus i byen og DJ-en ropte ut i mikrofonen "ta imot Terje Sporsem!". Jeg hadde selvfølgelig googla han på forhånd så jeg skulle være helt, helt sikkert på at jeg visste hvem vi venta på... Ja, så kom han ut på scenen, fyrte av en rakett og fortalte noen vitser om nordlendinger. Etterpå sa jeg til han at jeg er den største bloggeren i Finnmark og fikk ta et bilde med han.

Her kommer den ultramoderne panneluggen til sin rett.

Ps. Lene fra Paradise Hotel handla hos meg i dag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skal starte en Facebookgruppe: "Gi Ulrikke tilbake sin naturlige hårfarge"
Knæsj pannelugg, huske Ann klipte en sånn på mæ en gang på 80-tallet.
Mamma

Ulrikkeg sa...

Du våger!

Tanta di sa...

Skal panneluggen være sånn?:) Litt sånn delt på midten? E det moderne?;) Skal spørre Gry på Goshamei:D
Syns du du e fin uansett!! Men kanskje litt enig med mor di, e jo vant til at du e blond... Uansett, hvis du bestemme dæ for å bleike det nån gang igjen, IKKE gjør det hjemme. Det kan bli alle andre farger...

Ulrikkeg sa...

Nei, æ har den nu enten rett ned eller helt til sia, men æ va kanskje litt svett i panna...

Vegard sa...

Du hadde vel et par innabords også? Også dansa du jo som en gal så... Ikke rart panneluggen dele sæ litt da. :)