mandag, august 10, 2009

Siste skudd på familietreet

I ettermiddag tok Anniken Ida, Radhika og meg med på en liten handligsrunde på Jekta. Det var jo møbelsalg på Skeidar, må vite.

Vi kom riktignok hjem med et møbel - Ida kjøpte en puff på Obs, men da Radhika og Anniken gikk for å kjøpe seg noe å spise, dro Ida og jeg på impulsshopping alene. Vi kjøpte oss en fisk!

Ida tok med seg hun butikkdama bort til akvariet og pekte. "Den skal vi ha!"

Ja, det var greit, og på vei bort til kassa kom vi jammen meg over en fin liten fiskebolle som vi jo også måtte ha. Mat til den kjøpte vi også. Jeg kom på å spørre fiskedamen om hva annet vi hadde glemt, og det viste seg at vi også måtte ha en plante for oksygenproduksjon.

Ja, så her er han da. Han er en kampfisk. Det er stort sett det vi kan om han til nå. Navnediskusjonen skal Vegard få være med på i kveld!

2 kommentarer:

Vegard Elias Antonsen sa...

Ja vi skypes i kveld. Æ har allerede mange forslag på til den lille fuckern. :)

Veronica Bremnes sa...

Åh, kampfisk er digg! Stemmer for at mellomnavnet er Fuckface. Som min.. Trygve Fuckface. Perfekt ;)