mandag, desember 22, 2008

Knøttlillejulaften

I går, søndag, dro jeg noen timer på jobb, og mens jeg var der, var Chris hjemme, passet huset og laga pinnekjøtt. Da jeg kom hjem, var det klart for at vi kunne feire vår egen julaften!


Vi pynta oss og tente lys, og etterpå så vi Hjemme Alene. Nå har jeg julestemning! Vi åpna til og med en liten pakke, den til oss fra bestemor Jorunn i Kongsfjord, men det er hysj-hysj!





Her er en liten oppdatering på hvordan det går med Bonsaitreet vårt. Det er nå blitt tildelt en plass på vaskemaskinen inne på badet, og dere skal bare vite at det skal faktisk litt jobb til for å få en slik vintage look på kreaturet!

Som seg hør og bør skal vi feire første juledag og se på Hjemme Alene 2 i kveld. I morgen tidlig reiser Chris på juleferie hjem til Berlevåg, mens jeg tar kveldsvakta på kiosken lille julaften og reiser til Båtsfjord tiiiiidlig på julaften.

Jeg tror dette er første året jeg ikke har hatt julegavene mine i umiddelbar nærhet minst et par dager før julaften så jeg kan klemme litt på dem, for i år har jeg ingen jeg kan gjette på. Eneste julegaven til meg her i huset er den fra Chris. Den burde han egentlig ha gjemt unna så lenge han kunne, kjenner jeg, for jeg har allerede vært borte og kjent litt på den. Så langt kan jeg konstatere at den kommer i hele to pakker, og at den ene pakken er liten. Og liten betyr dyr!

GOD JUL ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer: