torsdag, januar 01, 2009

Årskavalkade

Tradisjonen tro, eller det er andre året, brukes 1. januar på varetelling på formiddagen og å lage årskavalkade på kvelden. Slik så mitt 2008 ut:

Januar:
Chris og jeg feira en måned sammen i leiligheta mi i JE Abrahamsens vei i Båtsfjord.

Februar:
Vi hadde stor feiring av Kjerstis 19-årsdag. Her er Marius, Chris, jeg og Radhika. Kanskje verdens koseligste bilde!

Mars:
Vi hadde prosjektuka på skolen, og gruppa mi prøvde de fleste idrettsgrener man kan utøve i Båtsfjord. Her er Ørjan, jeg, Jahn Steve og Ketil samla på skiskytingsstadionen like etter at jeg har vunnet over dem alle, selvfølgelig!

April:
Sandra har sendt meg et bilde av Mekias fra april i år!

Mai:
I mars hadde rødrussen egentlig planlagt en avslutningstur til Tromsø, men på grunn av været kom vi oss aldri avgårde. Da vi ikke fikk igjen pengene vi hadde betalt for hotellet i Tromsø, ble det endel holloy, og her er bildet av oss som sto på trykk i Finnmarken.

Juni:

I juni reiste mamma og jeg til Tromsø og løp Midnight Sun Marathon. Det var like arti og tungt som sist!

Juli:
I juli holdt pappa og Monica et kjempefint bryllup med både tårer og latter om hverandre. Her kunne jeg likegodt satt inn bildet av Chris som immiterer en Dressmann-reklame på veien hjem fra bryllupet!

August:
Endelig tok Chris og jeg sommerferie. I august reiste vi til Oslo en uke og lekte turister, og vi dro på Tusenfryd sammen med Vegard og Carl. Noen ble mer redd enn andre...

September:
Chris og jeg fikk oss jobber og leilighet i Tromsø og flytta hit. Vi har funnet på mye rart her i leiligheta, som her da vi lekte spa på badet!

Oktober:
I oktober var det flest hverdager her i Tromsø... Her er jeg på jobb på Narvesen Stortorvet, stiller ut nye bøker og blader.

November:
I november feira vi Chris' bursdag og hadde pappaen og stemora hans på besøk ei helg. På kiosken var juleplanleggingen i gang, og jeg laga 100 nellikappelsiner til bedriftskundene våre. Det gjør jeg ikke igjen neste år!

Desember:
I desember bar det hjem på en juleferie som ble noe lengre enn planlagt. Jeg reiste fra Tromsø på julaften og skulle egentlig tilbake igjen tredje juledag, men på grunn av uværet ble jeg i Båtsfjord helt til femte dag jul.

Nyttårsaften feira jeg sammen med kolleger og tilfeldige italienske backpackere som var i Tromsø via coachsurfer.com. Vi fikk servert verdens beste kalkun og hele tolv side dishes! Helt utrolig god mat! Bildene fra kvelden forsvant visst et sted på vei fra mobilen min til PC-en, kanskje de ligger inne i kabelen, men jeg skal se om jeg kan finne de og vise dere...

GODT NYTTÅR, ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer: